Lilla sötnosen

publicerat i Edvin
Så arg man kan bli!
Idag var det dags för dagis igen och Edvin var så söt. Han blir fortfarande ibland ledsen när vi lämnar mest när jag lämnar men nu är det inte så farligt som förut. Men idag gick han in med mig jätte glad sen såg jag att han vände sig emot mig för att han ville att jag skulle ta upp honom men i sista sekund vände han sig emot sin fröken L och vägrade kolla på mig, sen såg det ut som han försökte hålla sig från tårar men det kom några. Alvin han säger inte ens hejdå.
.
Annars tycker jag det hänt en hel del med Edvin över sommaren. Han är större nu, ingen bebis längre. Ett j*kla temprament har han fått och kan vara rätt stöddig men han har väl fått lov att bli lite tuff för han har en storebror som ger honom några knuffar mm ibland. Fast nu ger han tillbaka också. Vi var på 1,5års kontroll för någon vecka sedan så nu väger han 9,2kg och är 81cm lång. Inte så stor med andra ord :-) Han ligger 3 viktkurvor under "medel" men han följer sin egen kurva vilket är huvudsaken däremot har han dragit iväg i längd.

Kommentera inlägget här :