Vårväder

publicerat i Vardag
Hallå någon som är inne i det fina vädret? Antar att de flesta av er arbetar trots solen :-) Själv jobbade jag i söndags hela dagen och slutade 21:15. Var inte alls sugen på att jobba när det var så varmt och skönt men pengar vill man ju ha. I lördags var Andreas pappa och Agneta här så han hjälpte oss att fälla några träd som ni ser. En skogshuggare som var hos grannen hjälpte oss med några träd på baksidan som stod när huset så nu måste vi "bara" ta rätt på skiten. Jobbigt att ta rätt på allt ris och ved ska det bli till vintern. Men sådant som måste göras. Kratta hela tomten på löv är vi igång med också så gräsmattan syns någon gång. Men det är snart klart! Till helgen ska jag plantera några blommor hade jag tänkt. Vi hade tänkt att tapetsera klart övervåningen i helgen men nu måste träden bort först.
.
Har redovisning imorgon så idag är jag hemma för att öva på den, vi ska spelas in på film när vi redovisar så det måste sitta någorlunda bra men man kan ju gå ut och sätta sig i solen för att öva in det så det är skönt! Fick reda på i helgen att jag har klarat tentan jag gjorde för några veckor sedan så det blev jag glad över!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

jodå jeansshortsen finns kvar :-) just nu hänger dom på övre plan och så upp för trappan som finns där och direkt till vänster på första "skeppet" med kläder längst ner till vänster :-)

Kommentera inlägget här :