Kort vecka.

publicerat i Vardag
Bild från slutet av förra sommaren.
.
Goddagens måndag, nej tisdag är det idag fast det känns som måndag! Denna vecka är kort och det ska hinnas med en hel del. Uppstart av nytt tema arbete idag som pågår hela maj, redovisning 20maj tror jag. Eskilstuna imorgon och vi måste fixa pass till Edvin då det ska vara långa köer? Lika bra att ha det gjort. Andreas åker till Spanien på fredag till måndag för att titta på fotboll så vi får "fira" sista april utan honom. Mamma och Janne kommer ner för att hålla oss sällskap. Alvin var trött imorse och ville sova vidare sa han, vi har faktiskt fått sova till halv nio några dagar under påsken. Det hör inte till vanligheterna men dom har börjat sova lite längre ibland, speciellt Alvin :-)
.
Jag är lite små arg på Ellos eller posten vette sjutton vilken av dom men Edvins kavat skor har antagligen tappats bort och ingen vill ta på sig det. Blev skickade den 7 april så dom borde ha dykt upp. Har betalat dom också så det känns extra surt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Tack för din kommentar om förskolan. Det är verkligen jobbigt när de gråter och inte vill släppa taget. Jag märker att det går bättre när han varit där några dagar samma vecka... men gråt är det ju alltid. Nu blir det ju sommar och långledigt snart, undra hur det ska gå när vi är tillbaka i vardagen igen?



Måste berätta att det blev gala för mej. Jag fick en fribiljett av en god vän som varit med och planerat till galan (jennyn.se kanske du känner till?) och jag ska alltså bo med henne. Hur blev det för dej? Ska du dit? Kram

Kommentera inlägget här :