Fredag

publicerat i Vardag
Godmorgon fredag!
.

Är ensam hemma nu då Andreas lämnar idag på dagis, annars har jag lämnat hela veckan men lite skönt att inte behöva stressa fast jag ska strax göra mig klar för att åka. Ska bli skönt med helg även om jag anmält mig för att jag kan jobba kom precis ett sms men vet inte om jag fick det än heller om någon annan hann före mig. Lite små stressande med att få sms och hinna svara fort så man får jobbet. Men det går rätt bra nu när jag inte är beroende av att jobba utan ser det bara som extra. Vi har grupparbete i skolan nu några veckor framöver så det är både roligt och kan vara lite små jobbigt då alla ska komma överens om samma sak och vilka tider man ska sitta osv. Men det går rätt bra ändå. Ikväll är det vi som ska bjuda Linus och Danne på middag och jag tror huvudrätten får bli kreolsk gryta sen är jag lite osäker på vad vi ska göra som förätt och efterrätt.
.
Nej nu ska jag sluta svamla och ta en dusch! Fick precis sms om att jag ska jobba 16:15 till 21 på imorgon kväll. Det är bra för det är bättre betalat på kvällarna ;-) Får lite mindre pengar från csn i maj så det är bra om jag får jobba i april!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Får man inte lika mycket på helgerna oavsett om det är kväll eller inte? Vasrt jobbsart du någonstans?

Kommentera inlägget här :