Vilken natt

publicerat i Alvin&Edvin
Inatt har det inte varit roligt! Usch vad trött jag är idag! Edvin vaknade och åt en gång igår kväll innan jag slog på filmen, sen ville han ha nappen ibland. Sen vaknade han 2 ggr inatt för mat! Brukar han inte göra + att Alvin var ledsen mitt i natten och hade kissat på sig i vår säng. Suck! Fast han brukar nästan aldrig göra det och det är skönt att det inte händer så ofta. Dagtid händer det typ aldrig. Andreas är så trött nu på nätterna så han vaknar inte ens fast Edvin skrek som en galning, fick springa in från Alvins rum.. Fick liv i honom tillslut så han fick gå in med Alvin. Tur att alla nätter inte är så här..
.
NU ska jag dricka kaffe och äta frukost sen har jag en trött kille här nämligen Edvin! Han kan i alla fall sova på dagen ;-)
Sol är det idag så vi kanske ska ta oss ut lite senare och bli lite piggare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av caroline:

usch vilken super jobbig natt. Stackars mamma =) men du är så redig.. hopppas er söndag blir bra. kram

2:a kommentar, skriven , av Fröken M:

same same - även här har natten varit minst sagt lång !! Viggo har vaknat och ätit jag ve inte hur många gånger... Tur att det finns kaffe, dagen kommer bli minst sagt slitsam om det inte blir en powernap och bra många koppar snart ;)

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Vilken jobbig natt, men hoppas ni piggnar till snart. :)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

jotack har sovit rätt bra trots allt :) hoppas du kanske får en liten chans till vila under dagen efter er natt!



kram

5:e kommentar, skriven , av Ville Niskanen:

Härligt med lite sol igen =)



Ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av lucke:

Tävla om en klänning för tjejer eller en kofta för killar från hm på min blogg om du känner för det :)

7:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Usch, nätter som såna är inte roliga... Och det känns som att de aldrig tar slut - och precis när man somnat är det dags att gå upp :/



Hoppas du hunnit vila lite idag och att natten som kommer blir lugn!

8:e kommentar, skriven , av Therese:

Sådana nätter är ju aldrig roliga. Hoppas natten inatt blir betydligt bättre. Jag ska gå och lägga mej nu och hoppas vi också får sova. kram o gonatt

Kommentera inlägget här :