Verkligheten

publicerat i Om mig
Just nu känner jag mig ganska stressad över hur vi ska hinna få allt klart i denna röra. Har skjutit upp det lite och tänkt att vi hinner renovera övervåningen, packa, rensa bort skräp från huset, städa både huset+lägenhet, ta hand om barnen, laga middag, börja inskolning med Alvin nästa vecka, åka och välja tapeter, installera allt i badrummet, flytta över möbler, RENSA två proppfulla förråd och ett tredje halvfullt + lite till.. Kan någon vänlig människa berätta hur detta ska gå till? Jag har då inga bra svar...
.
Nu ska jag fundera ut vad jag kan packa ner som jag inte redan gjort.. Har en del saker som kan packas men det är såklart i de sovrummen barnen sover i. Kan inte packa ned allt för mycket använder vi varje dag men jag kan inte heller stå där i sista minuten!
.
Vi ska alltså flytta nästa helg..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Ett tips är att stylta upp sakerna på ett papper och sedan ta en sak i taget oavsett hur mycket det känns att göra.

Kommentera inlägget här :