Tillbaka

publicerat i Vardag
Nu är jag tillbaka, i alla fall litegrann. Vi har väldigt mycket att göra och lever i en kappsäck, sopsäckar med kläder. Roligt! Finns inga gaderober här och vi måste tapetsera på övervåningen innan vi kan köpa något sådant. Har bara en byrå, våra sängar där uppe nu. Nu är i alla fall lägenheten helt klar så lite lättare känns det nu.
.
Vårt internet har inte kommit igång för att det är något fel som Tre har med att registrera simkortet till vår router. Vi kan tyvärr bara ha mobilt bredband här ute men nu har jag kopplat upp mig mot min iphone och det fungerar bra. Låter som vi bor helt öde som inte kan ha adsl men eftersom det är ett gammalt fritidshusområde så har inte en kabel till bredbandet prioriteras tidigare.
.
Drar vinnaren imorgon! Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Hoppas ni kommer i ordning snart, inte kul att leva med allt i sopsäckar!

2:a kommentar, skriven , av Britta bloggar:

Lycka till!

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Låter lite jobbigt, hoppas ni kommer i ordning snart! ; )

4:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Hej! Har du sett att du vunnit biljetter till Underbara Barn-mässan nästa helg hos Engla??? Grattis!!!

5:e kommentar, skriven , av Katrin:

Men vad skönt att lägenheten är klar! Ett bekymmer mindre.

Hoppas ni får igång på internet mm snart! Man är ju lite beroende numera, eller iaf jag ;)



kram

6:e kommentar, skriven , av emelie&hugo + lillan i magen:

Ser att någon redan kommenterat det - men gör det jag med (så du inte missar biljetten...). GRATTIS till vinsten hos Engla, http://englasshowroom.com/2010/09/29/4-nya-vinnare-av-biljetter/#comment-263641



//emelie&hugo + lillan i magen

7:e kommentar, skriven , av Erika:

skönt att ni fått klar lägenheten! och att ni "bara" kan fokusera er på huset nu :-) kram !

Kommentera inlägget här :