Stress

publicerat i Vardag
Man ska aldrig tro att man stressat så mycket att det inte kan bli värre för det kan det. Denna dag har bara bestått av stress! Har städat på Alvins numera gamla förskola, försökt plocka här hemma, hämtat ut tapeter, vi har köpt golv så nu är plånboken inte lika tjock, åkt fram och tillbaka till huset, tagit hand om en ganska gnällig Edvin, stirrat mig blind på all tvätt här hemma. Nu tvättar jag åt Alvins förskola och vi har x antal påsar med tvätt som jag ska försöka hinna tvätta. Andreas är inte hemma så vi får se om det går att tvätta så mycket som jag har tänkt, måste springa ner i tvättstugan och det går bra så länge dom sover som dom ska. Jag har dessutom glömt att äta middag. Försökte dessutom hitta något till Alvin som han kan ha på fötterna imorgon, hittade tillsist mockasiner på Ica Maxi fick bli dom.
.
Hoppas ni haft en bättre dag ;-) Nu ska jag äta glass!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hoppas du får en lite lugnare och skönare kväll! Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie - Den Moderna Familjen:

Njut av glassen!

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Hoppas din kväll blir lite lugnare då! kram

4:e kommentar, skriven , av madde:

Har tyvärr inte haft någon bättre dag. Har jobbat & varit trött & grining. Nu har jag oooont i huvudet och funderar på att gå och lägga mig..



Hoppas du får en bättre kväll!



KRAM

5:e kommentar, skriven , av Malena:

Hoppas att du får en skön söndag iaf! Det är du värd! Kram!!

6:e kommentar, skriven , av emma:

ni två är så duktiga gumman.. =) snart får ni komma till ro i huset och tids nog bara njuta av de underbara huslivet... trevlig lördagskväll.. puss o kram

7:e kommentar, skriven , av Sara:

Hoppas du får en stressfri kväll o kan njuta av lite lugn & ro! Gott med glass, mmm!

Godkväll!

Kram till dig

8:e kommentar, skriven , av Kajsa:

Andas Andas och hoppas att du får en mysigare dag imorgon.... Men jag förstår dig, man vill hinna så mycket som möjligt, jag känner igen mig....

Kram Kajsa

9:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

glass i stora lass skulle jag inte tacka nej till. Glass är min stora last i vardagen

10:e kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Usch ja i bland kör det i hop sig!

Va rädd om dig!



kramis

11:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack för era kommentarer!!

12:e kommentar, skriven , av Britta bloggar:

Ojoj ta det lugnt nu! Glass låter som en bra idé!

Kommentera inlägget här :