Godmorgon!

publicerat i Vardag
Godmorgon! Starten på denna morgon blev bra när jag såg att jag vunnit en tävling inne hos Sofie! En tavla från StudioNele! Kommer bli fin i våran hall sen när den är klar! Alvin är på förskolan för sista dagen denna vecka. Idag blev han så sur på mig för jag körde en omväg dit för vi var lite tidiga. Dom leker springtävling där och det var så viktigt att komma dit så han skulle kunna springa. Han skulle ha sina "nunnu" skor också, ett par adidasskor han fått av Andreas bror Linus. Nunnu = Linus :-) Men jag satt på han hans gortex skor istället och det gick tillslut bra. Edvin sover just nu men han vaknar nog snart, jag har ägnat mig åt att rensa ur lite gamla saker ur skafferiet. Sådant som stått längst in och blivit gammalt. Nu sitter jag och funderar på vad jag kan packa ned. Vet inte vart jag ska börja, har nog packat allt i köket som jag kan packa ned, i Alvins rum är en del nedpackat men hans rum tar vi nog sist. Är mycket kvar men mycket använder vi också..
Hoppas ni får en bra dag! Här skiner solen men på eftermiddagen har vi hur mycket tvätt som helst som ska tvättas...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Mycket att packa vid flytt! : - ) Men jösses så spännande! De är värt allt packande minsann!



The passar så bra att dricka nu då de börjar bli lite kyligt ute.



KRAMIS & Ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Ponchon i svart tror jag finns kvar på HM:s hemsida :)



3:e kommentar, skriven , av caroline:

jag kanske också skulle börja tävla för att kunna vinna =) klagar på att jag aldrig vinner, men tro katten det nrä ajg inte tävlar. Hoppas ni får en bra dag. kram

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Är alvin oxå ledig varje fredag?ja tvätthögen växer här hemma oxå kram

5:e kommentar, skriven , av Katrin:

Nej vad roligt, grattis till vinsten =)



Vad skönt det vore med packning så man kan starta om och rensa úr allt ordentligt ;) sånt tycker jag är skoj =)

6:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Grattis till vinsten! :)

7:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Grattis till vinsten! Det är alltid kul att vinna, även om det hos oss inte är ofta men det är självförvållat så...:)

Ha en fortsatt fin dag!

8:e kommentar, skriven , av Jeanette - Tävling pågår:

så skönt



grattis

9:e kommentar, skriven , av Martina:

Tack! Men jag är rätt trött, helst idag..Det tar på krafterna att ha många projekt.



Det är spännande med er flytt. Håller med dig om att det är svårt att veta vad man ska packa, för vissa saker behöver man ju. Kram

10:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Uff å fy... Finns det något värre än att flyttpacka. Men förhoppningsvis blir detta er sista flytt - kanske ever?



Ha en fin kväll!

Kramar

Kommentera inlägget här :