Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Åh va mycket fint

2:a kommentar, skriven , av caroline:

å va fint. MAn kan aldrig få nog av inredning och hemmapyssel. kram

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Ja, EM har mycket fint!

4:e kommentar, skriven , av Sara:

Såg att du funderade på EKTORP soffan från IKEA men var tveksam till ljus klädsel...Vi har en tresits, en tvåsits och en fåtölj med fotpall i VITT och trots två småbarn så är de fortfarande VITA! Hemligheten är 60 graders tvätt med Vanish White! Jag älskar när det är ljust och vitt hemma, bara för att man har barn ska det inte vara ett hinder att kunna ha det så! Så jag säger bara, KÖR PÅ VITA EKTORP! ;)

5:e kommentar, skriven , av Erika:

ja det är det som är själva grejen, att ta tag i träningen på allvar, komma till skott!

Sedan är frågan hur och när man ska hinna också... måste börja planera här.



ang. flytande alvedon så tycker jag just flytande är bäst men just alvedon svarar varken Eeller L på utan det är ipren i flytande form som är kanon på dom :-) kram!

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Schyssta pinaler! Lika mycket som jag avundas dig och längtar tills den dagen vi fått vårt älskade hus, lika mycket gruvar jag mig för alla val jag måste göra då :/. Jag har världens beslutsångest!



Hoppas ni mår bättre där hemma och får sova i natt allihopa...



Kramar

7:e kommentar, skriven , av Tess:

superfina saker där!

8:e kommentar, skriven , av Martina:

Inredning kan man aldrig få nog av. :) EM har massor av fint, lyktorna var urfina. Tokig i ljuslyktor som jag är. ;)

9:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Åh jag älskar EM och jag hoppas på flytt snart så man får spendera pengar på en massa nytt och fint. Nu har jag tappat "lusten" att köpa saker till hemmet. Känns lite värdelöst eftersom jag i huvudet redan håller på att flytta ;) ( Dock har vi ju inte hittat något annat boende att flytta till - än !? )

10:e kommentar, skriven , av Sofia - mamma till Amanda:

Jättefina saker! Jag älskar EM och vi tittar på hus för fullt så det är roligt att planera och längta efter fina möbler!

Kommentera inlägget här :