Så mycket bättre

publicerat i Alvin&Edvin
Sitter just nu och tittar på "så mycket bättre", roligt program där artister tolkar varandras låtar!
.
Idag har mamma och Janne varit här och hälsat på, med sig hade dom ved och ljung så nu har vi fyllt på vedförrådet och fått fina blommor på trappen! Andreas har målat tvättstugan och jag målade lite jag med nu ska han måla sista vändan! Sen ska det dras rör sen får vi förhoppningsvis in en tvättmaskin! Vi har en del tvätt om jag säger så...
.
Nu är reklamen slut så jag ska återgå till programmet och inte glömma ställa väckarklockan till dansen imorgon bitti! Jag ska även ta en runda på stan imorgon, var jätte längesedan jag gjorde det utan barn! Ska kika lite på kläder till barnen, inte så otippat kanske och kolla på Gina Tricot där jag har ett litet presentkort. Kolla på några julklappar också till barnen, bäst att vara ute i tid! Främst till Alvins adventskalender. Edvin får vänta ett år innan han också får en adventskalender, han känns lite liten för det i år. Han är lite liten för att förstå julen överhuvudtaget men kommer såklart få klappar ändå, kanske några fler mjuka än Alvin :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av smyckestokig:

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2:a kommentar, skriven , av A House With A View:

Vilka sötisar :)) Ja visst gäller det att vara ute i tid med julklapparna, har också börjat tänka på det... Det blir ju rätt kostsamt att handla allt med en gång, dessutom är det inget kul att trängas bland alla människor, urk...



Låter spännande med tvättstugeprojektet, förstår att du längtar till det ska bli klart. Här finns tvätthögar i trave ändå host



Stor söndagskramiz aka

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Låter som en underbar lördag och vad roligt att det går framåt i tvättstugan. :) Ha en fin söndag.

4:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Hur gammal var alvin när han började krypa ? Jag antar att det är på G här, men än slutar det mest i magplask och frustration ;)

5:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Fröken M: Alvin var 7 månader när han började krypa och 10 månader när han började gå!



Martina: Ja verkligen! Kram



6:e kommentar, skriven , av Annica:

åhh är så avundsjuk på dig. :D vill också ha 2 barn..

7:e kommentar, skriven , av lovisa:

godmorgon! :D är allt bra?

8:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Man hetsar med att man vill att alla framsteg ska komma så snabbt ( i alla fall jag ser på varje framsteg med spänning i blicken ) men när de väl börjar härja runt överallt önskar man nästan att det inte gick riktigt så fort... tänk att man aldrig blir nöjd !!

men vild eller inte, de är lika älskade för det :) och jag älskar att vara mamma !

9:e kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Jag missade programmet, hade gärna velat se men det kanske är en repris i dag..



Ha en härlig runda på stan

Många kramar

10:e kommentar, skriven , av Petra:

jag tyckte programet var helt ok:)roligt med underhållning,söta bröder kram

11:e kommentar, skriven , av emma:

taack så mkt =) kramis

12:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Där snackar vi också syskonkärlek ;)



javisst är det mysigt med hund, men jäkligt mkt jobb också.. speciellt nu när Ellen kommit och man ska ut i regn och rusk, vi bor ju dessutom i lägenhet.. får lite dåligt samvete för det ibland, önskar mig en lite trädgård som zippo kan springa i, tur att jag kan köra ner till mina föräldrar med honom när det dåliga samvetet blir förstort ;)



13:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Hoppas du fick en trevlig dag själv på stan.Visst var programmet bra i lördags?tyckte det var kul när det var så blandade artister.Kram Alexandra

Kommentera inlägget här :