Pampers active fit

publicerat i Edvin
Fick hem ett buzzador paket med nya Pampers Active Fit för ett tag sedan. Vi har alltid använt Libero nästan eftersom Pampers har läckt för båda barnen. Tycker Pampers och Libero har de bästa blöjorna har testat bland annat Huggies som inte alls var bra. I alla fall så tycker jag att dessa Pampers blöjor satt riktigt bra på Edvin och dom har inte läckt! Kanske är lite stora för Edvin, han väger ju nästan precis 7 kilo men dom fungerar ändå. Får se om vi fortsätter med dessa eller Libero. Fast jag tycker Up and Go fungerar bättre nu när han börjar röra på sig lite mer och inte vill ligga still.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vi2blir3.se - Malin:

Tack :) vi gör vårt bästa med det lilla utrymmet vi har! :)

2:a kommentar, skriven , av Nina:

Vi använde också nästan bara Libero, pampers ibland bara ; )

Provade iofs aldrig några andra, men ville inte chansa haha

Men nu var det några år sen vi behövde blöjor, himla skönt =)



Hoppas ni har det bra i huset!

3:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Vi har nästan alltid använt Huggies till Olle (nu är han såklart blöjfri) och jag tycker dom har varit toppen. Men det beror säkert lite på hur kroppen är formad, om det läcker eller inte. Tycker att det är dåligt med rabattkuponger på blöjor nu för tiden ;-)



Ha en fin dag!

Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Vilken söt bild... :)

5:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Vi har också provat dem.. måster erkänna att jag inte är ngt fan.. gick tillbaka till Libero illa kvickt ;)

6:e kommentar, skriven , av Petra:

Har oxå testat den men tyckte den blev så tung och hängig:)Fint ni fått i badrum så snyggt.)kram

7:e kommentar, skriven , av Erika-Mamma till två små:

ja HTKAF har såå mycket fint! söt han är där han sitter :-)

8:e kommentar, skriven , av Mamma Stina:

Märkligt, kunde inte kommentera på inlägget ovan.

Bra tips i alla fall!

9:e kommentar, skriven , av madde:

Tack för omtanken <3



Jag kommer alltid på mig själv med att inte ha någon reflex NÄR jag verkligen skulle behöva en -när jag är ute och går i mörkret. Och sen glömmer jag bort det igen tills nästa gång jag går där i mörkret :/ Kom inte ens ihåg att köpa en reflex igår när jag köpte en till Lilly..



Spännande med Andreas intervju.. Ska han byta jobb?



Är du ofta ensam hemma själv på kvällarna med barnen? Jag är ensam var tredje vecka.. men då är jag oftast också borta två kvällar så då får Lilly vara hos mormor & morfar.



KRAM

10:e kommentar, skriven , av madde:

Jaha men då förstår jag :D



KRAM

11:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Vi har också altid använt Pampers och Libero. Pampers var bättre när hon var mindre tycker jag då Libero vart så bulliga. Men då hon började med up and go blev det Libero igen.

12:e kommentar, skriven , av Malena:

Tycker också att pampers läcker men att de är smidigare. Ludvig väger över 7 kilo och det är dasg att byta till nästa storlek på blöjor. Han e ju en stabil liten kille! :)



Visst är det roligt att få hem från Buzzador? :) Väntar hem nappar från en kampanj. Ska bli spnännande!



Kram1

Kommentera inlägget här :