Otäckt

publicerat i Vardag
Godmorgon! Vi har precis ätit frukost eller barnen har, jag har inte gjort det än. När jag står och rör i gröten till Edvin hör jag helt plötsligt att han knappt får luft, både jag och Andreas springer dit och tillslut hostar han så han börjar andas normalt igen. Han hade inte ätit något så jag vet inte riktigt vad det var. Tror det kan vara lite slem i hans hals, för alla utom Alvin verkar ha ont i halsen här hemma. Väldigt otäckt!
.
Nu väntar jag på att anticimex ska komma och jag hoppas dom kommer snart för jag måste skjutsa Alvin till dagis om en stund. Alvin leker med Edvin och nu hade han precis gett Edvin en hel mjölkförpackning. Tur att han kom och sa " titta mamma vad Edvin har".
.
Nej dags att göra oss ordning för dagis!
Här har ni Bella, Alvin döpte henne igår och klädde på henne lite kläder. Hon låg ute i regnet och frös ;) Han leker att Edvin är hans bebis och Edvin tycker det är lite jobbigt när han drar i honom så jag sa åt honom att leka bebis med dockan istället. Tror dom leker bebis på dagis för han kommer hem och säger att "han och han är mina bebisar"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Men fy vad läskigt! Tur att det gick bra...



Haka på utmaningen du också! =) Kram

2:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 30:

Va visst var det gulligt det där med pumpen :) Och fy vad läskigt det där med andningen! Tur att det "kom igång" igen av sig själv. Kram

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

vad läskigt det låter! tur att det gick bra. kramar



Kommentera inlägget här :