Kläder överallt

publicerat i Inredning
Jag är less på att våra kläder ligger i högar överallt och i resväskor. Vi har inga gaderober här och det beror på att hon inte hade några förutom någon lös gaderob i rummet intill köket. Men dom har vi kastat ut för där ska vi bygga kök senare. I alla fall så funderar jag på att köpa sådana här klädställningar på Ikea. Vi kan inte köpa några gaderober eftersom det inte finns några som passar med snetak utan vi måste bygga. Det är ett projekt längre fram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

sandra kolla på jysk dom har vita steghyllor nu för 375kr eller vad dom kostade.. kram

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Ja dessa kläder de e överallt o ingenstans;)bra förvaring e ju a och o haha kram

3:e kommentar, skriven , av Caroline - Ellas mamma:

tack vad u är söt. Kan rekommendera den stången från ikea som kostar 79:- den håller bättre en den dyra.. konstigt, men så var det för mig. ha en mysig kväll. krma

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

Det där kan ju bli jättesnyggt!

Så kul att pyssla med sitt eget hus hihi...



Kram!

5:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

vi kör också med sånna där eftesom vi FORTFARANDE inte har några garderober.... suck hihi!



KRAMAR

6:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Har en sådan till Kidelin och den funkar bra tycker jag. Skulle själv kunna tänka mig att ha en sådan om jag hade större plats hemma, att ha upphängt fina klänningar, etc. Hoppas ni kommer till en bra lösning. Att bo i resväska är jobbigt, jag vet. Kramar

Kommentera inlägget här :