Gnälligt var det här

publicerat i Vardag
Snart kryper jag nog?
.
Tänk att barnen alltid ska passa på att vara extra gnällig just den dagen/kvällen Andreas inte kommer hem den tid han brukar göra. Allt för att bråka med deras mamma ;) Nej det är synd om dom eftersom vi är förkylda men jag kan inte låta bli att tycka synd om mig själv med! Tur att Andreas skjutsade hit Xandra och Adrian på lunchen så dom kunde göra oss sällskap nu på eftermiddagen. Dom tog min bil hem för en timme sedan när jag skulle börja natta Edvin. Han krånglade lite och Alvin sprang upp och ner i trappen. Men nu sover dom båda! Edvin var inte så rolig igår kväll så vi får se hur lugn denna kväll blir. Andreas har lovat att inte komma hem sent så det är bäst han håller det ;)
.
Nej nu ska jag sluta klaga. Jag ska kika på Idol, har tänt ljus och en brasa. Har även dukat fram lite fredagsgott. Alvin hann få lite godis han med, fast han var så trött. Somnade på 5 minuter.
.
Har ni haft en bra dag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Usch vad trist att ni är krassliga :-/

Skönt att du har laddat upp för fredagsmys nu iaf!

KRAM

2:a kommentar, skriven , av Petra:

inge kul när det gnälls:(igår hade jag kunnat srypt min sambo gaaaah värsta gnälldagen plus förkylning o inge sömn,kram

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

Ja jag hoppas vi kan gå på dansen, beror på om farmor & farfar har tid att vara barnvakt även på förmiddagen..



ha en fortsatt trevlig kväll :-)

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Tack :) Känns kul!



Hoppas att du har haft en bra kväll iaf, och får en bra natt också! KRAM

Kommentera inlägget här :