Fullt upp

publicerat i Vardag
Har varit en dag med massa att göra. Är dessutom ensam då Andreas är borta med jobbet och kommer hem imorgon. Edvin valde en passande eftermiddag att vara väldigt gnällig på och trött men ändå svår att natta nu på kvällen. Alvin var jätte duktig och satt nere framför en film när jag nattade Edvin. Nu sover båda i alla fall!
.
Idag efter jag lämnat Alvin på dagis så åkte vi hem och Edvin sov en stund sedan var det bara att skynda sig till Bvc för att prata om Edvins mage. Läkaren sa inget nytt direkt utan att det är vanligt med förstoppning hos barn och att dom ska dricka mycket vatten, fortsätta ge honom Laktulos varje dag + ev microlax om han inte kan bajsa. Får väl hoppas att det hjälper med det då. Idag har han inte haft svårt att bajsa i varje fall, har ökat hans Laktulos dos.
.
Efter det blev det ett besök hos Ikea, fick med oss en byrå, matta, ramar och lite annat smått och gott hem. Vi har även haft besök av Moa så jag fick lite hjälp på eftermiddagen vilket var skönt.
Doftljusen från Klockargården luktar jättegott. Fick detta ljus, en kroppsskrubb och en tvål i present i söndags av Andreas pappa med familj.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fröken M:

jag har verkligen letat som en dåre efter just sånna kronor. Jag har hittat i alla möjliga färger storlekar och material, men inga sånna vita så nu var jag tvungen att beställa illa kvickt innan de tog slut :)

2:a kommentar, skriven , av Frida-Fantastiskamamman:

De väljer oftast att vara gnällig de dagar man INTE riktigt har orken för det hihi..

IKEA bjuder alltid på en massa kul..

Kramar<3

Kommentera inlägget här :