Trötter

publicerat i Vardag
Är rätt trött just nu så det blir inte så mycket dator ikväll. Vi hämtade upp Andreas idag på eftermiddagen för jag skulle göra ett ärende sedan blev det mörkt så snabbt så det kändes som klockan var mycket mer. Både Alvin och Edvin var rätt trötta så vi fick försöka hålla Alvin vaken vilket vi lyckades med denna gång. När vi kom hem försökte Andreas koppla in tvättmaskinen men det var något fel med kopplingen så det gick inte. Vi andra busade lite uppe i vårt sovrum. Alvin gillar när vi leker lejon men tillslut började han nästan gråta för han trodde jag var ett lejon och inte hans mamma. Haha sötisen, slutade den leken då men Edvin han tyckte det var jätte roligt och försökte härma oss. Han la sig sent idag för att vara honom så jag hoppas han sover gott inatt, kan nog glömma det :-)
.
Nu ska jag kika på Leila!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Leila missar man ju inte gärna,mkt smarrigt hon bakar

2:a kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Kollar just nu på Leila också! Kanske inte hennes bästa programmen Leila är Leila!



Oj då, hade missat att du redan gjort utmaningen...men nu fick jag ju läsa den!



Kul att du ska bli lärare också. Jag har inte hunnit sätta in mig i nya Läroplanen helt, man får ta lite i taget, men den har ganska tydliga mål iaf!



Kramar

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mammat:

Mysigt när Colin blir så stor att han också uppskattar det lite mer :) Nej, har en sambo här som inte heller gillar att läsa!



KRAM

4:e kommentar, skriven , av En pojkmammas vardag ♥:

Ett under att jag fortfarande sitter vaken. Lite roligt att för en gångs skull ha lite tid över att få läsa bloggar och kommentera lite ;)



Hoppas att våra småkillar sover hela natten och vi är två pigga mammor som vaknar imorgon ;)



KRAM!

5:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mammat:

Jag har sett att de släppt biljetter och skulle jättegärna gå! Hade varit roligt. Dock är det ju en bit härifrån. Får kika lite på det. Har du bestämt dig?



KRAM

Kommentera inlägget här :