Sjukstuga

publicerat i Vardag
Idag har vi missat Alvins dansavslutning, jätte tråkigt men Edvin vaknade igår kväll två gånger och var jätte ledsen. Han hade 40 graders feber och kunde inte somna. Dessutom var han jätte mammig och ville bara vara hos mig så han sov bredvid mig inatt. Alltså har jag inte sovit många timmar och vaknade med huvudvärk. Nu är det lite bättre och Edvin verkar må lite bättre även om han är väldigt trött och gnällig. Jag hoppas innerligt att han mår bra imorgon för vi har en läkartid på bvc. Den läkaren vi ska träffa kommer från barnkliniken och är inte så lätt att få tider hos då han nästan aldrig är på bvc.
.
Blir inte så mycket roligare inlägg just nu. Hoppas ni har en mysig första advent! Jag har bakat frukostbröd som vi nyss ätit idag. Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolina - har tjuvstartat årets julkalender!:

Hoppas att liten snart blir bättre och att ni ändå får en mysig första advent!

2:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Fy vad trist att Edvin är sjuk, synd för Alvin också. Men det är ju inte mycket att göra :( Hoppas verkligen att lillkillen bättrar på sig snart och att ni kommer iväg till läkaren som planerat imorgon.



Önskar er en fin första advent!

Kramar

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Åhh inte kul när de är sjuka. Krya på er!

4:e kommentar, skriven , av Britta Bloggar:

Åh stackars liten hoppas han mår bättre snart!

Kommentera inlägget här :