Reser sig

publicerat i Edvin
Fredag!
Edvin har rest sig lite halvt mot möbler tidigare men igår ställde han sig upp mot Andreas knä när han skulle lägga in ved och idag ställde han sig upp mot soffbordet! Roligt! Nu måste jag börja passa honom lite mer så han inte slår sig. Alvin ramlade flera gånger och slog i munnen mot vårt soffbord för han sprang/gick alltid runt det. Vi har i alla fall inga vassa kanter på det och det är skönt! Alvin har alltid varit en vild liten kille som var tidig motorisk men lite senare med talet får se hur Edvin är. Alvin började gå vid samma ålder som Edvin är i nu så jag tror inte Edvin blir lika tidig motorisk som Alvin. Edvin fyller 10 månader idag!  ♥



Jag och lilla Edvin på BB. Jag har inga bilder kvar från hans första månader för min gamla dator vägrar starta. Måste se om vi kan rädda hårddisken, har helt glömt av det! Hoppas på det i alla fall! För nu har jag sparat ner bilder från hans första tiden på datorn från bloggen och dom går inte att framkalla för dom är för små.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SOFIA:

Grattis till Edvin som fyller 10 månader :-) .. så spännande att se deras utveckling..



och hoppas du kan rädda hårddisken..



Kraam!

2:a kommentar, skriven , av Nina:

Grattis Edvin! Ojoj nu kommer den jobbiga perioden när han börjar gå snart ; )



Trevlig helg!

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

kul att han börjat resa på sig :) ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mammat:

Ja, det hade varit jättekul! Men jag får kolla upp det lite närmre känner jag. Ni bor lite närmre än vad vi gör :)



Vad roligt att han ställer sig upp nu. Man får verkligen passa på dem när de börjar resa sig. Hoppas ni kan rädda hårddisken - bilderna är man ju rädd om!



KRAM

5:e kommentar, skriven , av Katrin:

Nej vad roligt!! Då kanske det går undan nu så han springer nästa vecka ;) hihi



Tråkigt med datorn.. men lämna in den till ngn kunnig så ni kan få tag i bilderna iaf, våran kraschade ju, iof sig innan Leo kom, men vi hade massor med fina bilder och bla från våran första resa tillsammans och det är jättetråkigt att de är borta..:/ men men!



Ha en fin dag nu

kramkram

6:e kommentar, skriven , av Petra:

Nu blir det full rulle,ett evigt passande.kram

7:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Tack snälla för dina gulliga kommentarer i veckan!

Ha en fin fredagkväll!



Kram!

8:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Underbar bild!! :) Kram

Kommentera inlägget här :