Onsdags kväll

publicerat i Vardag
Godkväll i stugorna. Sitter nu och kikar lite på arga snickaren som är i Andreas hemtrakter. Innan jag satt mig här har vi lagt barnen och jag har städat/skurat badrummet. Duschväggarna blir smutsiga på en gång men nu är det rent någon dag i varje fall. Sen passade jag på att duscha också. Väntar nu på att Andreas ska göra varma mackor som han sagt i över en timme nu sen måste vi hänga en maskin tvätt också. Efter det tror jag vi inte behöver göra något mer idag :-) Imorgon funderar jag på om jag och Edvin ska ta oss in till stan och gå en sväng, om jag orkar vill säga men skulle behöva kolla i några butiker som inte finns utanför stan. Idag hittade jag Edvin två trappsteg upp i trappen. Där stod han och såg så nöjd ut. Vi har en grind som ska sättas upp men måste köpa en till. Får bli ett helgprojekt. Andreas ska försöka hinna med att börja i Edvins rum också. Känner att det snart är dags för honom att få ett eget rum!
.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Skönt när duschen är städad!! Håller med om att det blir skitigt snabbt och här är vi 4 vuxna...



Kram

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ja, jag hoppas det blir bra!



Trappor är klart väldigt intressant, allt som går att klättra i :) Vi har bara en trappa ner i källaren men där har vi satt dit en grind.



KRAM

3:e kommentar, skriven , av emma:

DU är stalkern ;) nejmen jag kan ta det med dig i telefon eller när vi ses ;) puss

4:e kommentar, skriven , av FruSofie:

Maximilian har varit på spisen några gånger, vill gärna resa sig mot den så det gäller att ha stenhård koll men nu har jag sagt "ajjabajja" några gånger och det verkar som att han förstår det=)

Vi tänkte först ställa ett sådant där vanligt skydd men tänk om det ramlat över honom?!

Dessutom är dem ju i järn med och blir med varm!



Ert vedställ blir säkert jättefint med, du har ju god smak=)



Kram

5:e kommentar, skriven , av Lina Lilja:

Sandra, jag tycker att vi kan ta en liten shoppingdag imorgon. Jag är ju hemma ett och skulle behöva shoppa både på IKEA och på stan så om du vill ha sällskap så följer jag gärna med. Iofs kanske det är en dum tid om du ska hämta Alvin två. Men du kan väl höra av dig imorgon. Kram!

6:e kommentar, skriven , av madde:

Å jag gillar både Arga snickaren & varma mackor ;D



KRAM

Kommentera inlägget här :