Mitt på golvet

publicerat i Edvin
Idag satt jag och lekte med Edvin på golvet, kom på att jag måste ringa Andreas så jag går och hämtar telefonen när jag vänder mig för att gå tillbaka ser jag att Edvin står mitt på golvet. Då har han ställt sig upp utan stöd, jag skyndade mig dit för han såg ut att ramla vilken sekund som helst. Men ändå roligt att han börjat med det nu! Han hade inget runt omkring som han kunde resa sig emot så jag antar att han kommit på hur man gör för han har försökt några gånger utan att lyckas. Han reser sig ganska lätt mot möbler nu men är ganska ostadig fortfarande. Kryper gör han på sitt sät, han står i krypställning och drar sedan benen framåt så det går inte så fort sen sätter han sig ned ganska fort.
.
Det ser såg så roligt ut när han stod där för han är så liten. Såg ut som en liten mini människa :-) Han har fortfarande 68 på vissa byxor..
Edvin med sitt finger, han pekar jämt och säger Titta Där..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Duktig kille! Sötnos!

Tiden går fort o plötsligt är dem inte små bebisar längre! Var på 6 månkontroll med Ville idag, 69 cm lång och 8,2 kg!! Stora killen nu ;)

Ha en mysig kväll i vintermörkret!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Hihi, så söt! Duktig han är. Man har verkligen anledning att bli stolt över dem varje dag :)

3:e kommentar, skriven , av Britta Bloggar:

Vad duktig han är! Och söt!

4:e kommentar, skriven , av madde:

Tack, ja jag hoppas det går bra!



Vilken duktig liten kille :D Kommer ihåg att Lilly alltid höll upp sitt finger när hon var mindre. hihi.



KRAM

5:e kommentar, skriven , av lovisa:

aahh söt!

6:e kommentar, skriven , av Malena:

Vilken storkille! :) Tänk när Ludvig reser sig! Va häftigt! :)



Kram!

7:e kommentar, skriven , av Sari:

Åh så fin! :)

Kommentera inlägget här :