Med risk för att vara tjatig och Ullared

publicerat i Vardag
Lite tjat om julklappar igen.. I helgen fick vi alla julklapps kataloger. Tror vi har kollat igenom alla med Alvin nu. Jag vill ha den, mamma den vill jag ha, pappa titta en sån vill jag ha.. Nu har jag i alla fall lite koll på vad han önskar sig, vissa saker pekar han på igen och igen.

Lego bondgården som jag visade tidigare har jag tipsat mamma och Janne om.
Den har han pekat på några gånger. Sedan är det en gitarr, mikrofon, spindelmannen dräkt, Timmy lamm, mer lego, mer tågbana, en kassapparat och mycket mer :-)
.
Har tjatat lite på Andreas om att vi ska åka till ullared men han verkade inte så sugen när jag berättade att den här tiden på året är det extra mycket folk där. Vi har ju 45 mil enkel resa. Vill inte åka själv så vi får se hur det blir, åker helst bil. Fast någon som vet om det är urplockat där nu bland leksakerna? Är framförallt julklappar jag ska kolla på i sådana fall. Åker inte 45 mil om det brukar vara urplockat..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 33:

Tack så jättemycket :)

2:a kommentar, skriven , av emma:

dom fyller ju på hela tiden så urplockat tror jag itne de är.. dom hade hade försäljar rekord helgen vi var där.. vi var där mitt i veckan o dom rekomenderar inte att man åker dit på helgerna. du kunde ju åkt med oss ju.

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ja, det har hållit på så länge nu så jag undrar också vad det är. Det känns inte som att en utvecklingsfas skulle hålla i sig så länge... Colin brukar inte äta på nätterna. De drömmer kanske mardrömmar?



Har Edvin tänder på gång? Jag brukar skylla på dem, haha. Undrar om Colin får fler snart.



KRAM

4:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Oh jag hoppas inte det är utplockat bland leksakerna för har nämligen planerat en resa om några veckor. Har dock hört att det är supermycket folk nu typ hela tiden, blä men jag hoppas få tag på lite smått och gått till Saga iaf. för det är det som är det "viktiga".

5:e kommentar, skriven , av Anna - House Of Svea:

Hej Sandra!



Thea har detta legot och hon tycker att det är jättekul med alla djur och traktorn osv. bra julklapp helt enkelt!



Kram Anna

6:e kommentar, skriven , av Ida:

kul med lego och supersöt header :)

7:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Här ska du få ett insidertips :-) Om bara ett par veckor lugnar det ner sig betydligt på Gekås. Många tror att "vi" har högsäsong innan jul, men den är alltså just nu (mellan v. 39-48 ca)! Kommer man i december så kan man oftast shoppa i lugn och ro (hjälp, lovar jag för mycket nu...!). Och utplockat kan jag lova dig att det aldrig blir! Visst kan populära varor ta slut, men dom ersätts alltid med något annat istället! Hoppas att du får med dig mannen, annars får du väl haka på nån bussresa :-)



Kram!

8:e kommentar, skriven , av Evelina:

super fin blogg =) läs gärna min !

9:e kommentar, skriven , av Bloggarmaja:

det där skulle inte lillan tacka nej till, ngt att fundera på som julklapp :P

10:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh den har jag helt missat, Leo har börjat leka mer och mer med djur så en bondgård finns absolut i tankarna :)

Kramkram

11:e kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Var där igår och idag, inte alls utplockat och dom fyller på :)

Kommentera inlägget här :