Måndag

publicerat i Vardag
Tack för kommentarerna i inlägget under. Idag är jag lite piggare. Edvin vaknade igår kväll och skrek och ville inte somna så han fick komma upp några minuter men han var trött så jag gjorde en ny flaska och la honom igen, i vår säng. Tog kanske en halvtimme sedan vaknade han igen men då la jag honom i hans säng och det gick rätt bra. Vaknade några gånger, sedan vaknade han inatt för bara mat och inget mer. Är inte pigg men piggare :-) Han äter fortfarande på nätterna men det brukar egentligen bara vara en gång.
.
Nu ska jag plocka undan och ställa disken i diskmaskinen (gud så skönt att slippa diska!!!),göra mig klar och sedan ska vi åka en sväng in till stan sedan hem för Lina och Johanna ska komma hit idag! Roligt med besök. Återkommer lite senare idag!

Kommentera inlägget här :