Julklapps tips

publicerat i Barn shopping
Tänkte tipsa om lite julklappar då och då. Börjar med både mjuka och hårda klappar :-)
1. Bobbycar, Lekmer. Just nu 299kr
2. Draglok från Brio, Lekmer. 149kr
3. Plocklåda från Brio, Lekmer. 179kr
4. Gungzebra, Lekmer. 599kr
1. Lego stall, från Lekmer. Just nu 399kr.
2. Hink med duplo, från Lekmer. Just nu 129kr.
3. Dockhus från KidKraft, finns hos Kidelin för 1049kr.
4. Tågset från KidKfraft, finns hos Kidelin för 1249kr.
1. Fina byxor/leggings från Polarn O. Pyret, 175/225 kr.
2. Söt klänning från Ej Sikke Lej, finns hos Babyshop för 299kr.
3. Tuffa jeans från Nova Star, finns hos Kidelin för 390kr.
4. Fin body från Lundmyr finns hos Babyshop för 299kr.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa Tidqvist:

Hej, och vad fina kommentarer du lämnar hos mig, tack!!

Ang muddbyxor så tar jag 200 kr för ett par upp till strl 80, över det blir det 250 kr.

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Vilka fina klapptips! Säkert mkt bra användning för dom som redan har barn!! Ha ne fortsatt bra kväll!!



KRAMAR!!

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

ja det är ju liite onödigt att köpa något de små inte använder... tror vi kommer köpa spisen så jag fåt hoppas den blir välanvänd :-)



kram

4:e kommentar, skriven , av pillan:

Vad kul med lite klapptips! Lundmyr har så mkt fint:)

Kram Pillan

5:e kommentar, skriven , av Malena:

Mycket fint! :)



Jag har utmanat dig på min blogg!



trevlig kväll!



Kram!

6:e kommentar, skriven , av SOFIA:

åå, vilken fin plockbox från brio.. alla brios leksaker är så fina :-)



Kram

7:e kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Julklappar har vi redan börjat shoppa. :-)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nej vad roligt med julklappstips! Och det var inga dåliga tips helelr ;) Det där tågbanesetet skulle Leo bli överlycklig för ;) Och inte så fasligt dyrt var dte heller...hmm, sak vi kika mer på ;) TACK!

Kommentera inlägget här :