Julklappar

publicerat i Barn shopping
Har ni börjat fundera på julklappar än, eller kanske börjat köpa? Jag har mest börjat fundera men också köpt några få. Bara till Alvin och Edvin än så länge.
.
Vi har nyss kommit hem efter ett litet besök på Skultuna Mässingbruk, det är en outlet med bland annat Kosta Boda, Orrefors, Himla, Sia, Snö of Sweden mm.
Kom hem med två små fotoalbum från Sia Kids. Ska framkalla foton sedan ge dom ett varsitt album i julklapp. Alvin älskar att titta på kort så det blir nog bra.
Oj vad tittar upp ur den lilla julklappspåsen :-) Ett liten k.... till Edvin..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Så fint det ser ut! Är det en Maileg kaning som tittar upp ur påsen tro:) Saga älskar sin stora som jag precis bloggat om, hihi. Vad gäller julklappar så har jag köpt ett par stycken till henne men har en hel del kvar. Skulle faktiskt vilja åka en sväng till Ullared för att shoppa en del julklappar till barnen som leksaker men vet inte om jag orkar nu i julruschen...

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Jag har campat i husvagn som liten men kände inte riktigt igen mig, haha :P



Fina album!



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Annars kan mamma låna lilla Maileg! ;)



Jag har faktiskt börjat handla lite julklappar. men bara 4 st. Många kvar! :)

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ja, det är ju verkligen mysigt! Men de gjorde inte alla campare rättvisa igår tycker jag, haha.

5:e kommentar, skriven , av Martina:

Vad mysigt med lite shopping. Julklappar har jag också funderat på men inte köpt än.



6:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Vilka fina album och den där kaninen är ju inte fel den heller!

hur går det i huset? börjat komma iordning?



hoppas ni haft en bra början på veckan! kram

7:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

Oj vad duktig du är som är ute i så god tid! Själv har jag knappt ens börjat fundera, borde nog ta tag i det snart :P

8:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Maileg-kaninerna är ju de sötaste som finns! Hade mer än gärna gett Alice ett helt litet "dockhus" med Maileg-kaniner och alla tillbehör, det finns ju verkligen allt! Fast då är det ju miniatyr-figurerna. De större, som den på bilden ovan, är ju också superfina gosedjur... Bra köp!



Hoppas allt är bra med er!

Kramar

9:e kommentar, skriven , av Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥:

Jag har inte börjat fundera på julklappar alls :P

10:e kommentar, skriven , av Nina:

Jag brukar börja med julklappar lite smått efter O's födelsedag alltså mitten av november. Finns ju inget värre än att gå i butiker veckan innan jul ; )

11:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag har börjat med julklapparna redan. Det är tidigt för mig. Har sju eller åtta klappar som ligger och väntar på att bli inslagna.

Kommentera inlägget här :