Fredags kväll

publicerat i Vardag
Edvin försökte nyligen resa sig utan något att tag i fast det gick inte så bra. Jag såg det inte men Andreas. Hoppas han väntar lite med det för han är väldigt ostadig när han reser sig mot möbler så utan möbler skulle han nog ramla direkt. Han reste sig nyss i spjälsängen och det har han inte gjort tidigare. Han kanske skippar det här med krypning, han rör sig bara bakåt :-)
.
Vi har ätit tacopaj till middag och nu sover snart båda barnen. Åt tacopaj förra fredagen med men det är gott tycker jag! Känns som jag skriver det jämt men jag är så trött. Edvins krångliga nätter måste sluta snart annars somnar jag snart ståendes :-) Nejdå så farligt är det inte, bara nästan.. Tror inte det beror på någon förkylning utan någon fas när det händer mycket hos honom. Tror nämligen Alvin var likadan vid samma ålder. Andreas har mycket på jobbet nu som varje höst så han är helt slut när han kommer hem. Igår jobbade han till midnatt. Jag hade somnat på soffan kommer bara ihåg att jag hörde Alvin komma upp.
.
Nej nu ska jag plocka fram lite fredags gott, då kanske jag blir lite piggare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

Hoppas att ni får en mysig fredagskväll :)

2:a kommentar, skriven , av Hem och Lycka:

Mysigt, härligt med framsteg!



kram Mia

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Känns inte som att man gör annat än beklagar sig över jobbiga nätter, men allting går ju i perioder. Snart sover de nog hela nätter, eller hur? :)



Blir nog inget med mamma-blogg-galan för mig denna gång. Hade varit superkul att få träffa dig och andra bloggare, men det är en bit att åka och vi har så mkt annat till våren som det är... Ska du boka?



KRAM

Kommentera inlägget här :