Fars dag

publicerat i Om mig
Dagen började med att jag nästan försov mig, vaknade efter kl 8 och vi skulle vara på dans kl nio. Men vi hann dit som tur var. Både Alvin och Edvin brukar vakna vid 7 så jag vet inte varför dom låter oss sova så länge på söndagar. Ska väl egentligen inte klaga. Efter dansen firade vi världens bästa pappa Andreas här hemma på Fars Dag med fika och ett litet paket. Vi har även hunnit med ett besök hos barnens farfar med familj och lite små fix här hemma!
Nu ska jag gå och kika om Andreas har somnat inne hos Alvin.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellenojag:

Låter som ni också haft en väldigt mysig dag!



Ellen tramsar också mkt mer med mig än med pappan sin, undarar varför!?



kramar

2:a kommentar, skriven , av emma:

mysigt att fira pappsen.. =)

Kommentera inlägget här :