Torsdag

publicerat i Vardag
Goddagens.. Är på väg ner på stan alldeles strax för att äta lunch med Lina&Johanna, Johanna har jag inte träffat sedan jag slutade skolan i januari. Eller slutat har jag ju inte gjort bara tagit lite föräldraledig som man förresten inte borde kalla ledigt, jag är inte ledig :-) Alvin är på utflykt till skogen idag, han fick med sig en smörgås och en clementin eller apelsin som Alvin säger. Alla stora barnen som ska börja skolan nästa år åkte iväg till Eskiltuna Zoo! tur med vädret fick dom!
En kopp kaffe sen ska jag mata Edvin full sen ska vi gå! Lika bra annars får jag mata han direkt vi kommer ner på stan. Jag var förresten och kollade på ett hus igår! Verkar lovande, dock är det ett renoveringsobjekt invändigt men det är byggt på 90-talet så själva huset är fräscht. Vi vill dock måla om det utvändigt senare. Andreas måste också se det sen får vi se hur det slutar..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

spännande med huset hoppas det kanske är drömhuset då :-)

Kommentera inlägget här :