Tisdag kväll

publicerat i Vardag

Sitter här och väntar på att desperate housewives ska börja och sedan cougar town. Dagen har varit bra om vi bortser från Alvins trots som börjar direkt han kommer hem från dagis för han ska minsann inte äta någon mat, inte ta av sig skor, inte åka vagn hem, inte gå hem för mamma ska bära honom, han ska inte tvätta händer, inte torka händer, bara äta mackor, inte ha någonting på mackan, sen kan listan göras lång. Förstår nu vad alla menat med 3 års trots. Blir så trött ibland för allt man gör blir i alla fall fel om vi ska gå ut för att han älskar att vara ute blir det fel lekpark eller för att man två timmar senare måste gå in med Edvin. Fast idag gick den biten bra då Liam&Emma följde med in en stund.

Idag åt vi faktiskt pizza till middag, har inga mat idéer kvar snart. Måste förnya oss nu känner jag, blir lätt att man lagar samma mat hela tiden. Jag skulle ha tränat idag men när Moa ställde in kände jag att jag borde vila då jag haft lite halsont och varit hes hela dagen. Hoppas det försvinner snabbt!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här :