Spinning och barn som vaknar

publicerat i Edvin

Kom hem för en stund sedan från spinning med Moa, kul med sällskap! Känner igen de flesta på detta spinningpass nu, stamgäster :-) Sen åkte Andreas iväg och jag tog en dusch, när jag kom ut från duschen hör jag Edvin skrika som en galning. Han som aldrig brukar vakna denna tid, bara att skynda sig på för att han inte ska väcka Alvin. Nu hoppas jag han somnar om igen, han åt inte så speciellt mycket.

Blir lite smått tokig på att han små äter, vi försöker få han att äta lite mer och mer sällan eftersom han börjat vakna lite oftare igen. Får se om det går.. Vet inte hur vi fick Alvin att ta nappen på nätterna istället för mat, visst Edvin är inte så gammal än men om någon månad borde man kunna testa. Alvin sov ju bra som bebis för det mesta, vaknade ibland vid 3 för mat annars kunde man stoppa in nappen efter lite övning. Har inte samma ork till det nu känner jag. Fast Alvins vaken nätter får vi ta igen nu istället, innan i höstas har han sovit väldigt bra..

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

kul med spinning :) börjatr bli liite sugen på att börja träna nu! trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :