Soligt och snabbt

publicerat i Alvin&Edvin
Min Mac är otroligt snabb, har aldrig varit med om en snabbare dator.. Än så länge är jag nöjd. Dock är det lite svårt att lära sig allt, speciellt när jag inte direkt har tiden men tids nog så.
Idag har det varit härligt väder! Sol och värme. Vi har varit på Alvins nya dagis och sen varit ute. Hoppas det inte blir kallare nu, älskar sommaren! Jag har nyss varit ute på en promenad för mig själv och det var härligt. Kom en lösspringande hund emot mig och då blev jag lite skraj, är inte hundrädd alls men när dom kommer lösa så blir man lite rädd.
Edvin sov hela natten inatt, tror dock att det var något tillfälligt men man kan alltid hoppas. Alvin har sovit tors,fre och lördag natt men imorse låg han bredvid oss när vi vaknade.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

gullig bild :-) och vad ljust hår han ser ut att ha nu!



Ja Ludde dregglar också nu så jag måste skaffa någon bra dreggellapp tror jag, är ju praktiskt att ha när han äter välling med. hade sånna till elwira men kan inte hitta dom nu

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ang vagnen, har bara hört lite om babyjogger men den är fortfarande rätt ny här i sverige tror jag så vet inte om det finns så mkt fakta, kolla forum?



Urban Jungle har man ju nästan bara hört positivt om så den känns ju lite mer som en volvo nu ;-)

3:e kommentar, skriven , av carolina:

just därför inte jag vill ha mac, för jag orkar inte lära om mig, även om jag tycker dom är grymt fina och är väldigt bra! ;) hehe, är för bekväm...

ja, visst var det fint idag, rena sommaren :)

4:e kommentar, skriven , av Therese:

sötnosen då! Hoppas ni får en fin dag imorgon här var det varmt idag.

Kommentera inlägget här :