Soffan

publicerat i Vardag

Sådär nu är jag hemkommen från en promenad med Moa för ett tag sedan och Andreas är nu på gymmet. Skönt att prata lite med någon utan barnvagn annars blir jag ganska ofta avbruten av en viss liten Alvin :-) Imorgon blir det kanske gym för min del om jag orkar. Just nu sitter jag i soffan och orkar inte ta tag i något. Blir nog att sova tidigt idag fast så säger jag alltid sen blir det i alla fall inte så.. Har en massa saker som jag borde göra bland annat fylla i Edvins försäkringspapper som ligger och väntar på mig. Han har dock en försäkring till 6 månader så det är ingen stress men det är ändå en stress att ha massa saker liggandes. Måste köpa lite saker till Alvins nya dagis också, skulle behöva framkalla foton och en massa andra saker.. Kanske hinner med något imorgon om jag har tur! Imorgon ska Alvin bjuda på piggelin på dagis!

Nu börjar desperate housewives ser jag! Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Ja men visst är det hopplöst! Så fort man tänker att man ska lägga sig tidigt så blir det istället extra sent hihi!



KRAMAR

2:a kommentar, skriven , av moa:

tack för promenaden vännen! Alltid lika trevligt att prata av sig lite med dig. Hoppas det går bra imorgon att ta "farväl" av alvins dagis, men jag tror nog att det kommer bli bra ska du se!:) Kram

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Ja nu var ju Ludwig i perfekt ålder, kan rekommendera att gå och fota när Edwin ungefär i Luddes ålder :-)



Det kommer säkert gå superbra med "flytten" till ett annat dagis, han kommer nog stormtrivas eftersom de är mer aktiva där som du beskriver



kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Vi har farmor & farfar som närmsta släkt här så det är ju bra men det blir ändå sällan man ber om hjälp, jag är väldigt dålig på att be just om hjälp... hade förmodligen varit en anna sak om vi bodde närmre mina egna föräldrar för de hade jag nog "kört" lite mer med tror jag ;-)



Trevlig kväll!

5:e kommentar, skriven , av Therese:

Jag har också en enorm lista pås aker jag behöver göra. Känns som att den aldrig blir mindre heller. Gör mej stressad. Hoppas du hinner med det du vill. Det är skönt att gå en runda o få släppa allt en stund iaf. Kram

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Therese: Ja den blri bara större och större :-)

Erika: Ja det kommer nog gå super, bara mina tankar som tar över ibland!

Moa: Tack detsamma! Hoppas det går bra i Umeå, det ´gick bra på dagiset. Berättar mer i telefon sen! Kram

Petra: Ja det blir alltid så!

Kommentera inlägget här :