Nu är det helg

publicerat i Vardag

Känns som det borde vara söndag eller något idag men det är fredag och nu börjar helgen. Andreas ska bara jobba fram till lunch sen ska vi åka ner på stan. Alvin har bestämt att vi ska åka buss, bupp. Han tycker det är jätte roligt att åka buss. Igår köpte Andreas nya Leila boken så igår gjorde jag en glass ur den och den blev jättegod, fast den hann inte frysa ordentligt tyvärr men den hade blivit riktigt bra om den hade fått stå någon timme till. Men då hade vi inte kommit i säng förrens på natten. Vi hade Danne och Kalle här på middag. Danne hade med sig jättegott kött sen gjorde vi sallad och några såser. Älskar grillat!

Alvin hann sov hela natten inatt i sin säng! Kors i taket, kommer inte ens ihåg när det hände sist!! Fast det var jag som tog Edvin så jag är väl inte jättepigg men låg kvar ganska länge i sängen imorse i alla fall fast Edvin han ville ha morgon kl 5. Gäsp..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

just ja, Leila boken jag har ju två kom jag på, skulle ju kunnat sälja den ena till dig när du skrev att du ville köpa men det glömde jag såklart bort. Men nu har jag en bra present till någon iallfall ;-) trevlig kväll!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

haha, det är ingen fara! kom bara på det nu när jag skulle betala in fakturan, men som sagt det blir en superpresent istället till någon :-)



ha en toppenskön dag, är ju kanonväder just nu!

3:e kommentar, skriven , av Erika:

gick inte kommentera ovan.



Tror ni gör helt rätt i att sälja de andra och köpa en dubbel. Babyjogger vet jag också har en syskonvagn (dubbel) med delade suflleter, vet faktiskt inte vilken som är bäst mellan den, yj:n och eaysw. man får ju jämföra lite innan man köper nytt, är ju lite styrigt det där.. men rätt kul med ibland :-)

Kommentera inlägget här :