Godmorgon regn

publicerat i Vardag
Godmorgon regniga dag! Både Edvin och Alvin vaknade tidigt idag så jag hann med en hel del redan innan jag lämnade Alvin på dagis. Men nu ska jag bara plocka undan lite efter frukost och sådant sen ta hand om tvätten medans Edvin sover. Alla var ute på Alvins dagis så det vara på med regnkläderna, Alvin älskar att vara ute i regnet så det var ju bra. Jag håller mig gärna inne om det regnar för mycket. Lite regn gör mig inget men när det vräker ner känner jag inte för att gå ut. Sen har jag inga bra regnkläder heller, bara stövlar måste nog köpa mig en regnjacka. Edvin gillade inte regnet på väg till bilen! Undra vad jag och Edvin ska hitta på fram till klockan 14 då Alvin ska hämtas.. Fast det finns massa här hemma att göra så något hittar vi nog på..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja jag har också glömt de senaste typ 10 gångerna jag varit på stan :-) har du sett polarn o pyrets boxerkallingar i två pack varav de ena paret har pingviner på sig? finns även en pyjamas med dessa pingviner, supersöta tycker jag :-)

Kommentera inlägget här :