Fredag morgon

publicerat i Vardag

Fredag morgon och jag känner mig väl inte så jätte pigg, tror jag börjar bli förkyld för det kliar i hals och näsa.. Edvin vaknade några gånger inatt och det gick med nappen men vid halv 3 då var det mat som gällde sen vaknade han kl 6 för morgon. Att mata en gång per natt är inte lika jobbigt som 3. Önskar såklart att båda två sov hela nätter :-) Edvin sover nu och kommer nog vakna snart då han sovit sedan kvart i 8, han sov sig igenom Alvins dagis lämmning också. Tyvärr har han i princip vuxit ur mjukliften, det har varit så smart att bara kunna flytta han mellan vagnarna utan att han har vaknat. Men snart blir det väl ändå sittdelen och då kan ändå inte mjukliften användas.

Idag borde vi försöka hinna med och handla om Andreas kommer hem i skaplig tid, han skulle försöka åka efter ett möte som han ska ha. Spännande möte tycker jag med! Sen ska vi äta fläskfilégryta ikväll och något gott ska vi nog äta har jag bestämt. Lovat Alvin att vi ska baka något! Han glömmer inte så det är lika bra att hålla det man lovar. Har märkt att man ska passa sig för att lova för mycket nu. Alvin blev arg på mig för att jag har Andreas tröja på mig idag, förra veckan blev han sur för att jag hade lånat Andreas träningsstrumpor. Men dom är så sköna så jag snor dom ibland. Han ser allt den lille busen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

fotograferingen gick helt okej tror jag heh, inte lättaste att få en 2 åring sitta still som du säkert vet ;-)



vi fotade hos Porträttstudion, första gången vi varit där. tidigare bilder på E har vi fotat hos eggeborns

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Hejhej:) Skulle du vilja hjälpa mig om du vill/kan med att kolla in min kategori om tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker är bra eller dåligt?:) eller något som du tycker är viktigt att ta upp:) Har inte sätt någon som har denna kategori så jag har den för att hjälpa och för att det är ett kul ämne:) Skulle vara jättesnällt! Hoppas allt är bra med dig:) Tack på förhand!

Kommentera inlägget här :