Fredag idag

publicerat i Vardag
Så var det fredag igen! Hinner inte med så mycket känns det som när vi är på inskolning för när vi kommer hem är det lunchdags, diskning, Edvin ska sova mm. Men nu sover han och jag har tagit rätt på den sista tvätten och diskat undan. När Andreas kommer hem ska jag ner på stan för att fixa en doppresent, jag och Alvin ska på dop imorgon. Egentligen skulle vi alla åka men det är en bit och Edvin har varit lite små gnällig i veckan och jag orkar inte en bilresa med bara skrik igen. Skönt att komma iväg med bara Alvin också. Han ser fram emot det! På stan måste jag köpa sandaler och shorts till Alvin och nya bodys, shorts och solhatt till Edvin. Ska bara komma ihåg allt. Bäst att skriva upp. Ska köpa något till Alvin som han kan ha imorgon också, hoppas det blir varmt väder.
Alvin säger hej!

Kommentera inlägget här :