Torsdagen

publicerat i Alvin&Edvin

Allt som jag nyss skrev försvann. Roligt.

Jag skrev att dagen idag har försvunnit. Försökte fixa lite här hemma och mig själv efter jag lämnat Alvin på dagis men hann inte med så mycket innan Edvin vaknade. Myste lite med honom innan han blev väldigt missnöjd, ville varken äta eller sova bara skrika en stund. Han var trött men inte ville han sova för det. Sen har dagen gått med en rasande fart. Har i alla fall hunnit med att dammsuga lite och fixat med lite av tvätten. Nu funderar jag på om jag ska sätta mig i soffan eller städa badrummet. Borde göra det andra av alternativen.

Just det vi fick lite besök av Xandra och Adrian också!


Alvin vill alltid busa och titta bort när kameran kommer fram. Alvin har kläder från PoP och t-shirt från Lindex med traktorer (present från mormor som Alvin blev väldigt glad över, traktorer gillar han!)


Edvin har superman body från h&m och byxor från PoP
Edvin är lite enklare att ta kort på, han sitter mest still :-)



Superman Edvin

Kommentera inlägget här :