Tisdag

publicerat i Vardag


Edvin i body från Lundmyr och byxor från Åhlens!

Godmorgon tisdag!
Eftersom Edvin sover lite bättre på nätterna nuförtiden så känner jag mig ganska pigg på dagarna när jag vaknar. Fast inatt när jag vaknade vid 2 var jag inte pigg, gick upp och gjorde mat men sen hade Edvin somnat om så då fick jag sova till 3 igen! Han somnar alltså redan vid 19 på kvällarna och sover sedan några timmar. Han vaknar alltid någon gång mellan 23-04 för att äta. Om han vaknar innan 12 händer det att han vaknar en gång till på natten.

Snart ska vi hämta hem Alvin sen blir det lunch och läggning. Har inte hunnit duscha eller något idag så jag ska försöka hinna med det lite senare sen ska vi gå ut på eftermiddagen! Det är sol!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det var ingen höjdare, men nu tar jag nya tag, och som sagt det ör SOL :-)

Kommentera inlägget här :