Söndag

publicerat i Vardag



Tycker helgerna går för fort! Hinner inte med allt jag vill göra :-) Fast det kommer väl en dag då man har för mycket tid över isället, när barnen är stora. Fast jag vill inte att de ska bli för stora :-) Då får jag inte krama dom när jag vill!

Idag ska Andreas pappa och fru kommer hit och hälsa på. Så det ska bli trevligt! Hade tänkt baka men tror inte jag hinner det! Får kanske blir till kvällen, var så längesedan! Sen ska jag träna också!

Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

du får göra som i reklamen, köpa en färdig paj och säga att du bakat den själv ;)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

du hittar det här: http://www.recept.nu/1.305657/jenny_strandgarden/efterratter_godis/mjol/vit_kladdchokladtarta_med_varma_hallon

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Carolina: Haha det var en idé ;)

Erika: Tack för receptet :)

Kommentera inlägget här :