Onsdag

publicerat i Vardag

Godmorgon onsdag!

Tänk att
det snart är april! Det är en vår månad tycker jag och maj har ju de senaste åren varit rätt varmt. Extra skönt nu när jag är hemma med Edvin. Förra sommaren fick jag inte se så mycket av solen. Men det är roligt att jobba med.


Edvin börjar uppskatta sitt babygym.

Snart ska vi ta oss ut till dagis, står en stor traktor mitt i vägen som Alvin tittar på just nu. Tror den skrapar vägen. Var inte en dag försent i så fall. Man kan knappt mötas två bilar på vägen. Enda nackdelen med dagis just nu är att Edvin sover. Men jag får väl försöka klä på han lite försiktigt. Edvin somnade innan halv 7 igår, vaknade halv 2 och sen klockan 6. Helt klart en bra natt!

Förresten solen skiner här idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

pojkar och fordon, hihi ;)

ja, i mitten av april förra året låg jag och solade på balkongen i t-shirt!! känns avlägset...

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det har ju gått åt en hel del mer blöjor sedan L föddes, men det märks att E gör av med mindre nu då hon mestadels kissar i pottan.



Visst var det härligt med solen idag! har dock bara varit ute fram o tillbaka till E:s dagis för Ludwig har haft feber, men ändå :-) bättre än inget!

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Carolina: Säg aldrig det, snön börjar försvinna nu så i april kanske det är sol och varmt!

Kommentera inlägget här :