Lördag

publicerat i Vardag



Så var lördagen snart slut. Fast hela kvällen är kvar framför oss först. Idag har vi mest tagit det lugnt. Varit ute på en långpromenad, jag och Alvin åkte till maxi på em för att köpa mer frukt till en fruktsallad. Hittdae då ett par snygga byxor åt Edvin i en fin grön färg. Men så fanns inte hans storlek. Typiskt.

Såg en snygg jacka till Alvin med också i grönt. Han har ju sin PoP jacka som han ska ha till dagis men det kan vara bra att ha någon att variera med om den behöver tvättas. Var dessutom jätte billig, sen är det säkert inte den bästa kvalitén men det gör inte så mycket om det ska vara en extra jacka.

Nu sover snart båda barnen och vi ska titta på en film lite senare. Vi får nog besök av Danne också. Alvin dukade till han när vi åt mat fast vi försökte förklara att han kommer senare. Sötisen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Vilken fin ny blogg design du har!!:D

Söt han är lilla Edvin!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja han gillar det verkligen :-)



söt body han har lillpluttis !



natti natti



3:e kommentar, skriven , av Erika:

Du har fått en award hos mig :-)

4:e kommentar, skriven , av FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

Hejsan, du kanske har aldrig läst min blogg. Men jag undrar vad du tycker om min blogg när du går in i den, vad är din första inblick o.s.v. Min blogg är ju ganska ovanlig jämfört med andra :).



Skulle vara snällt om du lämnade en kommentar inlägget ''Vad tycker NI?'' om vad du tycker om min blogg, tex designen, innehållet o.s.v :D. Tack tack! :)

5:e kommentar, skriven , av Erika:

jamen det ser ju ut som en potta, typ :-) tycker dock det ser bättre ut med lek- brickan :-) fick tag på brickan nu på denna sida, där fanns även alla färger utom röd kvar!



http://www.mammashop.se/

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Evelina: Tackar :)

Erika: Tack ja bodyn är söt, fast det mesta från PoP är fint tycker jag :) Då ska jag kolla in sidan där bumbo säljs!

Kommentera inlägget här :