Life is good

publicerat i Om mig


Life is good.. Mina älskade barn har samarbetat med mig dag :-) Edvin sov lite på morgonen så jag hann äta frukost, sminka mig, dammsuga och damma sen hade vi lite mysstund innan vi hämtade Alvin. Sen la jag ner Edvin i sin säng så jag kunde ge Alvin lunch. Sen hade Edvin somnat och då kunde jag lägga Alvin. Tänk om alla dagar kan flyta på så här bra, men då skulle man väl inte uppskatta det på samma sätt.
Solen lyser också och det är alltid skönt! Nu ska jag snart väcka Alvin!

Mindre bra var att soppan som jag skulle äta till lunch smakade rent utsagt skit. Brukar kunna äta det mesta men den här åkte i slasken, fick bli yoghurt istället (vi måste handla!!). Maten tar ju slut på en gång när jag och Alvin är hemma mer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

otur på soppan:( snygg tröja du har på dig:)ja tänk om man hade bra dagar jämnt ha ha kram o trevlig helg på er!

2:a kommentar, skriven , av carolina:

ojoj, vad var det för lunch? inte kul att bli besviken...

riktigt snygg tröja du har :D

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Petra, Carolina: tackar! Den kommer från MQ!

Kommentera inlägget här :