Dating in the dark

publicerat i Vardag

kollar jag lite på just nu, tycker det verkar hel skumt. Har inte sett något helt program någon gång än.

Jag hoppade över gymmet idag för jag har ganska mycket träningsvärk från igår + att vi var ute och gick över en timme sen lite magträning hemma. Alvin höll sig vaken hela vägen! Sen somnade dom båda efter halv sju. Bra att Edvin höll sig vaken lite längre. Edvin var vaken väldigt mycket i vagnen idag, händer inte allt för ofta.

Nu är Andreas på gymmet och jag har ätit lite kesella. Höll på att ta lätt creme fraiche istället. Märkte det i sista sekund, tyckte det var lite annorlunda mot vad det brukar se ut.

Imorgon måste mina kära små barn samarbeta med mig på eftermiddagen fast egentligen ska jag inte skriva så för då blir det väl tvärtom. Nej men klockan sex kommer den en man hit som vi ska ha möte med. Edvin ska jag försöka lägga innan och Alvin ska få roa sig med Danne en stund. Han tjatar redan om det så det blir inga problem. Kan inte skriva om vad det gäller än beror lite på vad som sägs imorgon. Jag och Andreas håller det lite för oss själva. Det är inget bröllop eller husköp iaf :-)

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Kvällen gick bra tills Theo började ett skrikmaraton och väckte Mira. Inte så skoj.



Hoppas det går bra för er imorgon kväll.



Va duktig du är som tränar så mycket. Jag bara måste ta tag i det där nu. Börjar få lite ångest över det. Hatar att va sämst när man kommer till gymmet. Alal mina muskler är ju helt borta. Jaja...det löser sig.



Kram:)

2:a kommentar, skriven , av carolina:

dating in the dark är ju sååå pinsamt! ändå kan jag inte låta bli att kolla ;)

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Carolina: Ja det är väldigt pinsamt :)

Kommentera inlägget här :