1,3 kilo

publicerat i Om mig


Idag har jag varit så dum och köpt


1,3kilo godis!!

Vad ska jag med det till kan man ju fråga sig. Eftersom vi inte ska äta så mycket godis än + att jag inte tänker sitta och äta en massa godis när Andreas inte ska göra det, inte jag heller egentligen. Köpte en stor marabou också. Den får räcka för oss resten ska jag faktiskt lägga i påskägg och ge bort nu har jag bestämt. Köpte lite godis i helgen och det smakade inte ens bra längre. Känns som man bara köper av en vana ibland.

Har köpt ett stort ägg till Alvin idag & nej det ska inte bara fyllas med godis. Köpte en film också sen ska jag hitta något mer men det var lite svårt att köpa utan att han skulle se. Han ska bara få pyttelite godis av oss, kan tänka mig att han får flera påskägg nämligen.

Tog mig precis en kaffekopp för jag blev allt lite sugen på allt godis som ligger i skåpet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmaa:

så MAGER o fin som du är så tar de nog ingen skada av att du äter lite godis ;)

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Fin blogg!

3:e kommentar, skriven , av Fru Evelina:

Haha jag funderade också på varför i helskotta jag köpte ett kilo godis... Jag vill ju inte ha det egentligen men det hör liksom till påsken. Jaha!? Haha, ska nog köpa små påskägg och ge bort ist ;-)



KRAM

4:e kommentar, skriven , av Petra:

hihi ja men godis e gottoch extra gott när man e en trött bebismamma:)kram ska göra awarden så foooort tillfället ges,Glad påsk

Kommentera inlägget här :