Söndag

publicerat i Vardag
Söndagar är alltid lite sega tycker jag, både skönt och ibland lite trist. Men idag har vi varit en sväng på stan. Köpte lite nya kläder till Edvin och Alvin fick ett par jeans han med. Fast jag tyckte det var väldigt urplockat så det blev inte så mycket.
Köpte två likadana pyjamasar till dom på PoP och nu när jag skulle ta en bild innan de skulle sova så fick jag inte igång kameran. Vet inte vad som är fel för jag har inte använt den idag men jag provar att ladda batteriet, hoppas innerligt att det fungerar. Röda blev det för lite omväxlings skull! Fanns inga storlekar i de blåa heller.
Nu ska jag titta om Andreas somnat för jag är hungrig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hoppas du får igång kameran! blev nämligen sådär med min digetalkamera när den gick sönder... bara gick sönder helt plötsligt och gick inte sätta på.

Men bästa presenten var systemkameran jag sedan fick kort efter ;-)



Fårskinn till UJ borde kanske Barnens hus kunna ha/ta hem eftersom dom är återförsäljare av märket.

Ser så mysigt åt med fårskinn med :) lite mer "ombonat"



kram!

Kommentera inlägget här :