Regn och sol

publicerat i Vardag
Jag som trodde det skulle bli molnigt och regn idag när jag klädde på mig men nu kommer solen fram. Hade faktiskt tyckt det var skönt med en molnig dag så man kan vara inne med gott samvete :-) Fast vi måste ner på stan och byta en sak men blir inget långvarigt besök. Har hunnit fått undan en del tvätt för Edvin sover och Alvin har lekt på bra. Alvin cyklar som en galning här inne så man får passa fötterna annars blir dom mos. Alvin sov hela natten i sin säng och Edvin vaknade inte för mat förrens vid halv 6, sen somnade han om en stund! Skönt!
Förutom att gå ut en sväng och byta ett linne har vi inga planer idag, ganska skönt. Alvin vill nog ut för att leka en stund lite senare tror jag. Nej dags för lite mellanmål här hemma..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

jag blev också glad när jag såg molnen, värmen gör mig helt slut :(



tack för kommentaren igår, vi är hemma nu och allt är bra =)

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Ja det är skönt med en mellandag, då kan man vara inne och stöka med gott samvete :-)



Hoppas ni har en bra dag!

Kramis

Kommentera inlägget här :