Kök??

publicerat i Huset-Kök
Det är inte alls lätt att veta hur man vill ha det. Eller vi har en ganska bra bild men sen när det väl kommer till val så vet vi inte riktigt exakt hur vi vill ha det. Vi vill ha vitt det vet vi. Jag gillar den lantliga stilen men det får inte bli för lantligt utan måste gå åt det moderna hållet om ni är med.. Jag behöver lite hjälp med kök. Vi kommer nog köpa från Ikea men vilket kök vet vi inte riktigt. Vi har varit inne på Lidingö luckor som känns ganska lantliga men nu vet jag inte om det blir rätt val.
Får inte till det något bra med biler men om ni klickar HÄR. Hitta din stil sen bild 1-3 är med lidingö luckor, det är jättefint men jag har även fastnat för bild nummer 15. Det passar också såklart in på hur vi tänkt oss men ser lite modernare ut, det kanske är ett bättre val! Det är ett faktum kök med Ädel luckor.
Vad hade ni valt?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

gu vad spännande! håller med ang stilen, vill ockås ha det mordernt men liite lantligt om det liksom ÄR ett hus på landet så vill jag gärna ha en touch av det lantliga :-)



är det hökåsen? ha en fortsatt fin dag!

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Erika: Ja precis en liten touch av det lantliga :-) Dock inte för mycket och inte för stilrent med barn heller..

3:e kommentar, skriven , av Nathalie-Mamma till Athida:

Vi har lidingö luckor i vårt kök. Och jag älskar dom! Så fina och inte alls "för lantligt"

4:e kommentar, skriven , av sara:

Vi håller på att bygga hus och har valt just Lidingö från IKEA. Absolut de snyggaste kök IKEA har (om du frågar mig) Tidlöst, ljust och fint. Jag tror inte på att välja efter vad som är trendigt. Många sätter nog in högblankt men tror man tröttnar på det väldigt fort. Det ska passa en själv och det ska passa de flesta när man en dag ska sälja...LYCKA TILL!

Kommentera inlägget här :