Göra sig illa

publicerat i Alvin
Idag när jag hämtade Alvin på dagis så berättade dom att han hade gjort sig illa. Han hade gått på stockarna och stubbarna dom har i lekparken och inte velat haft hjälp (som vanligt) sen hade han ramlat och slagit i huvudet. Han hade ett sår på huvudet så jag tvättade rent det lite mer när vi kom hem. Fast han vill inte direkt att man ska tvätta så jag fick inte bort allt blod men det såg inte ut att vara så farligt. Han sa någon gång att han hade ont men han har lekt och ätit, druckit så det är nog ingen fara.
Stackars Alvin!

Fast som han hoppar, springer och leker är jag förvånad att det inte händer oftare. Men det är jag glad för att det inte gör såklart men han är mer vild än tam ibland :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Skönt att det verkar ha gått bra ; )

Här är det alltid nån som har brutit armen, eller har en blåtira eller liknande haha

Kommentera inlägget här :