Tårtbak

publicerat i Vardag
Har ägnat kvällen åt att veckohandla på ica maxi och precis bakat en tårta och gjort en fruktsallad till parken imorgon. Tårtan är till Danne som fyller år imorgon och vi ska dit och äta. Andreas och han är kusiner och hans övriga släkt bor inte i stan, så jag tänkte att någon måste baka tårta :-) Älskar att baka så det passade mig bra. Ska bara garnera den imorgon. Får bli svenska jordgubbar!
Nu satt jag mig i soffan för första gången idag! Vilket tempo man håller hela dagarna med två små. Vet inte hur man tänkte när man tyckte att man hade lite tid över med ett barn ;-) Fast man går inte direkt och tänker hela dagarna på att man vill vila som tur är, jag har ändå svårt för att vila på dagarna och det kanske man ska vara glad över. Jag gillar ändå när det händer något, skulle inte alls vilja sitta ner i en soffa hela dagarna.
Nej dags för en dusch!

Kommentera inlägget här :