Godmorgon ny vecka

publicerat i Vardag
Godmorgon måndag! Så var helgen slut och det är vardag igen, om 2 veckor får Andreas semester i 2 veckor sen har han resterande två veckor i samband med att vi får husnycklarna, fast då är det knappast semester utan jobba för fullt med huset.

Det gick bra att ha barnvakt åt Edvin och Alvin. Alvin hade fått en pool hos farfar&Agneta med en blomma som sprutade vatten åt alla håll. Sen när vi hämtade dom på lördagen så sprutade han ner oss med vatten. Tur att man torkade fort, sen grillade vi lite innan vi åkte hem. Dom somnade i bilen sen fortsatte dom som tur va sova när vi bar in dem.
Igår var vi och bada en stund, fast det är lite svårt tycker jag med en som springer runt överallt och en som bara ska vara i skuggan. Blir inte så mycket bada, men om några år så gillar dom nog att ligga vid stranden. Sen igår kväll var jag och såg SATC 2 med Erika. Väldigt trevligt och filmen var bra tycker jag, tror jag tyckte om den mer än ettan. Fast jag kommer inte ihåg ettan så mycket.. Var inte direkt många som såg den, antar att de flesta redan sett den :-)
Nu har vi varit lite sega på morgonen. Har inte borstat tänderna eller något än men vi sov faktiskt till 8 idag! Förutom att Edvin åt mat vid 7 men han somnade faktiskt om sedan! Andreas väckte mig när han åkte till jobbet. Nu behöver jag tvätta håret och borsta tänderna på Alvin. Dagens planer vet jag inte riktigt än. Blir nog en lekpark lite senare i alla fall!

Kommentera inlägget här :